... با ما به روز باشید

منتظر جدیدترین ها باشید...

... با ما به روز باشید

منتظر جدیدترین ها باشید...

آخرین نظرات
  • ۲۱ تیر ۹۶، ۱۵:۲۸ - mahfuz
    عالی

سوپرمارکت آنلاین،خرید اینترنتی مواد غذایی،خرید آنلاین مواد غذایی

 
سرویس جدیدی به نام "بیار" راه اندازی شده است که در آن تمامی سوپر مارکتها می توانند با کمترین هزینه یک ویترین اینترنتی برای خود ایجاد کنند.


با افزایش تعداد استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند و نرم افزارهایی که بر روی آنها نصب می شوند ، خدماتی که از این امکانات استفاده می کنند و با استفاده از اینترنت با مردم ارتباط برقرار می کنند ، نیز بیشتر می شود.
 
در حال حاضر بسیاری از سوپرمارکت ها ، خصوصا در شهر تهران، به صورت تلفنی سفارش های مشتریانشان را دریافت می کنند و به رایگان تحویل می دهند. تمامی این سوپر مارکت ها می توانند یک وب سایت اینترنتی برای عرضه محصولات خود داشته باشند.

مزیت داشتن وب سایت و دریافت سفارش از طریق آن در مقایسه با سفارش تلفنی اینست که به این ترتیب مشتریان تمام اقلام سوپر مارکت را می بینند و از وضعیت موجودی و تخفیفات آنها مطلع می شوند و فروشنده سوپر مارکت زمان خود را صرف نوشتن لیست سفارش نمی کند.

 اما شاید هزینه ایجاد یک وب سایت با امکانات کامل بعلاوه هزینه نگهداری آن، برای یک سوپر مارکت مقرون به صرفه نباشد.
 
 سرویس جدیدی به نام "بیار" راه اندازی شده است که در آن تمامی سوپر مارکتها می توانند با کمترین هزینه یک ویترین اینترنتی برای خود ایجاد کنند.

 در این سرویس سوپر مارکتها به خریداران محله شان اجازه می دهند که ویترین سوپرمارکت آن ها را ببینند و با نمایش تخفیفاتی که ارائه می کنند، می توانند مشتریان بیشتری جذب کنند.

 در این سرویس نیز می توانند تخفیفات خود را برروی همه کالاها ، یک گروه کالا و یا حتی یک کالای خاص قرار دهند و مشتریان را مطلع نمایند.ضمنا سوپر مارکتها می توانند کالاهای موجود و ناموجود خود را مشخص نمایند و به این ترتیب ویترین یک سوپر مارکت کامل ، البته به صورت اینترنتی، ایجاد کنند.


"سوپر مارکت آنلاین بیار" سفارشهای خریداران را به نزدیکترین سوپر مارکت ارسال می کند و به طور خلاصه نحوه عملکرد سوپرمارکت آنلاین بیار به صورت زیر است:

1. ابتدا مشتری در سایت "بیار" یا در گوشی موبایل خود سوپر مارکت های اطراف خود و کالاهای مورد نظر خود را جستجو و انتخاب می کند .

2.سوپر مارکت بررسی نهایی را بر روی موجودی خود انجام می دهد و سفارش را تایید یا رد می کند.

3. سوپر مارکت می تواند به جای کالاهای ناموجود، کالای جایگزین پیشنهاد کند.

4. مشتری پس از مشاهده پاسخ سوپر مارکت اقدام به تایید می کند.

5. مشتری نحوه پرداخت را که به دو صورت نقدی و آنلاین است انتخاب می کند.

6. سپس سوپر مارکت سفارش را برای مشتری ارسال می کند.
 

به این ترتیب سوپر مارکت ها با همکاری "بیار" شبکه ای گسترده از سوپرمارکت ها ایجاد می کنند و مشتریان با آسودگی میتوانند از طریق بیار از هر نقطه از شهر خریدکنند و سوپر مارکتها می توانند با استفاده از بیار سریع ترین سرویس تحویل در محل را ارائه نمایند.


 بیار خرید را برای مشتری ساده می کند و مشتری علاوه بر عدم مراجعه حضوری، در مدت زمان بسیار کوتاهی سفارش خود را دریافت می کند، به این ترتیب تمایل بیشتری به استفاده از این سرویس خواهد داشت.

"بیار" ابزاری است برای سوپر مارکت ها که فروش خود را افزایش دهند.

  • mahfuz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی