... با ما به روز باشید

منتظر جدیدترین ها باشید...

... با ما به روز باشید

منتظر جدیدترین ها باشید...

آخرین نظرات
  • ۲۱ تیر ۹۶، ۱۵:۲۸ - mahfuz
    عالی

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر 6.18.0 Instagram For Pc

mahfuz | يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ق.ظ

instagram on pc 500x295 دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر 6.18.0 Instagram For Pc

Instagram For Pc 16.18.0 در این مطلب اخرین ورژن نرم افزار اینستاگرام را برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم. شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از  ۱۳۰ ملیون کاربر و بیش از ۲۰۰ ملیون دانلود در گوگل پلی یکی از بزرگترین و بهترین شبکه های اجتماعی در دنیا است . در اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی شما قادر به اشتراک گذاری عکس ها و در نسخه های جدید قادر به گزاشتن فیلم های خود هستید . در instagram شما قادر هستید برروی عکس ها و فیلم های خود از افکت های بسیار زیبا و جذابی استفاده کنید . توجه داشته باشید که اگر می خواهید در این شبکه ی اجتماعی عضو شوید فقط باید از داخل برنامه به ثبت نام بپردازید و با کامپیوتر های شخصی نمی توانید ثبت نام کنید و فقط می توانید به حساب کاربری خود بروید .

 

Instagram  یک نرم افزار ساده برای گرفتن عکس و به اشتراک گذاری آن است. گرفتن عکس یا ویدیو از خودتان یا اطراف و به اشتراک گذاری آن برای دوستان و خانواده.
لحظات و اتفاقات جهان را که توسط دیگران ثبت و اشتراک گذاری شده ببینید، عکس های جدید عکاسان، ورزشکاران و افراد مشهور را ببینید. با هر بار بازکردن برنامه عکس ها و ویدیوهای جدیدی از طرف دوستان و یا خانواده را ببینید به علاوه لحظات نفس گیر اشتراک گذاری شده توسط افراد در سراسر جهان را مشاهده کنید.

نرم افزار Instagram را می توان جز محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش و ارسال عکس های اندروید دانست. این نرم افزار، نرم افزار رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام است. لازم به ذکر است که اینستاگرام چندی پیش توسط گوگل خریداری گردید.شما در این نرم افزار میتوانید از خود ویدیو یا عکس بگیرید و با قرار دادن افکت های زیبا آن را با دوستان به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اشتراک گذاری آسان ویدیو و عکس، اضافه کردن افکت های زیبا به عکس، امکان نظر دادن دوستان در مورد عکس ها و … اشاره کرد.


download دانلود Mozilla Thunderbird 40.0 نرم افزار مدیریت ایمیلدانلود با لینک مستقیم

رمز فایل:

  • پسورد:www.mihandownload.com
  • mahfuz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی