... با ما به روز باشید

منتظر جدیدترین ها باشید...

... با ما به روز باشید

منتظر جدیدترین ها باشید...

آخرین نظرات
  • ۲۱ تیر ۹۶، ۱۵:۲۸ - mahfuz
    عالی

سونی، گوشی جدید با صفحه بدون‌لبه معرفی می‌کند

mahfuz | شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۱ ب.ظ
سونی امسال 4 گوشی تازه معرفی و عرضه کرده و حالا شایعه شده که می‌خواهد پرچم‌دار جدیدی را با نمایشگر بدون حاشیه معرفی کند. فعلا هیچ خبر قطعی دراین‌باره منتشر نشده است.
امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 14
وب سایت جی اس ام - نگارین خیامی: سونی امسال 4 گوشی تازه معرفی و عرضه کرده و حالا شایعه شده که می‌خواهد پرچم‌دار جدیدی را با نمایشگر بدون حاشیه معرفی کند. فعلا هیچ خبر قطعی دراین‌باره منتشر نشده است.
 
 احتمال رونمایی سونی از پرچم‌داری جدید با صفحه نمایش بدون‌لبه در IFA 2017

به نظر می‌رسد که کمپانی سونی قصد دارد پاییز امسال همه را شگفت‌زده کند. شایعه جدیدی روز گذشته در وب‌سایت اجتماعی چینی به نام Weibo منتشرشده که ادعا می‌کند سونی می‌خواهد گوشی پرچم‌دار تازه‌ای در نمایشگاه IFA 2017 در برلین معرفی کند. گفته می‌شود که این پرچم‌دار صفحه‌نمایش 6 اینچی بدون حاشیه از نوع LCD و نسبت نمایش 18:9 خواهد داشت.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، می‌توان گوشی تازه را نقطه عطفی در طراحی‌های سونی دانست. همان‌طور که می‌دانید تولید گوشی‌های هوشمند لمسی با صفحه‌نمایش‌های بدون حاشیه تبدیل به ترند اصلی امسال شده‌اند و کمپانی‌های سازنده در طراحی و معرفی این گوشی‌ها باهم رقابت می‌کنند اما هیچ‌کدام از گوشی‌هایی که سونی امسال معرفی کرده، چنین ویژگی ندارند. سونی امسال گوشی‌های اکسپریا XZ پرمیوم، XZs ،XA1 و XA1 Ultra را معرفی و عرضه کرد و اندازه حاشیه بالا و پایین در تمامی این مدل‌ها جلب‌توجه می‌کند. البته حاشیه‌های کناری در دو گوشی XA1 و XA1 Ultra باریک هستند.

هنوز نمی‌دانیم که باید به این شایعه تازه اعتماد کنیم یا خیر. دان مسا، مدیر بازاریابی سونی، در کنفرانس MWC امسال اعلام کرد که کمپانی سونی با نسبت صفحه‌نمایش 16:9 کاملا موافق است و می‌خواهد همین رویه را در پیش گیرد. از طرف دیگر سونی پیکچرز، بخش سرگرمی این کمپانی، در حال حاضر با توجه به نسبت 16:9 فعالیت می‌کند و ساخت گوشی با نسبت 18:9 برای نمایش فیلم‌ها و بازی‌های این کمپانی مناسب نخواهد بود.

شرکت Japan Display، ترکیبی از دپارتمان ساخت صفحه‌نمایش سونی، توشیبا و هیتاچی، تقریبا دو هفته پیش اعلام کرد که به‌زودی تولید انبوه صفحه‌نمایش LCD فول اکتیو با حاشیه‌های خیلی باریک و نسبت صفحه‌نمایش 18:9 را آغاز می‌کند. همان‌طور که می‌دانید اپل و سامسونگ قصد دارند در 3 ماهه سوم سال 2017 گوشی‌های پرچم‌داری معرفی کنند که حاشیه صفحه‌نمایش آن‌ها به حداقل ممکن رسیده است و به همین خاطر تصمیم احتمالی سونی هم برای ساخت چنین صفحه‌نمایشی در رقابت با این دو غول تکنولوژی، کاملا منطقی به نظر می‌رسد.
  • mahfuz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی