... با ما به روز باشید

منتظر جدیدترین ها باشید...

... با ما به روز باشید

منتظر جدیدترین ها باشید...

آخرین نظرات
  • ۲۱ تیر ۹۶، ۱۵:۲۸ - mahfuz
    عالی

دوربین 360 درجه به گوشی‌های هوشمند می‌آید

mahfuz | شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۱ ب.ظ
شرکت چینی ProTruly از دو گوشی هوشمند رونمایی کرده است که این گوشی های هوشمند از واقعیت افزوده پشتیبانی می کنند و هم چنین اولین گوشی های هوشمندی هستند که دوربین آن ها ۳۶۰ درجه است.
امتیاز خبر: 72 از 100 تعداد رای دهندگان 3037
وب سایت کلیک: شرکت چینی ProTruly  از دو گوشی هوشمند رونمایی کرده است که این گوشی های هوشمند از واقعیت افزوده پشتیبانی می کنند و هم چنین اولین گوشی های هوشمندی هستند که دوربین آن ها ۳۶۰ درجه است.
 
 دوربین ۳۶۰ درجه به گوشی‌های هوشمند می‌آید

شرکت چینی ProTruly برای اولین بار از دو گوشی هوشمندی رونمایی کرده است که هر دو گوشی هوشمند از واقعیت افزوده پشتیبانی می کنند و دارای دوربین های ۳۶۰ درجه بر روی خود گوشی هوشمند است. کمپانی HT Optical نیز در ساخت دوربین ۳۶۰ درجه این گوشی های هوشمند همکاری داشته است، گوشی های هوشمند کمپانی ProTruly در MWC معرفی شدند ولی بعد از معرفی خبری از این گوشی های هوشمند در بازار نشد. پس از گذشت چندین ماه دوباره خبر هایی در رابطه با گوشی های هوشمند واقعیت افزوده و لنز ۳۶۰ درجه ای آن ها منتشر شده است و حتی به این موضوع نیز اشاره شده که دوربین ۳۶۰ درجه به صورت مجزا عرضه خواهد شد.

دوربین ۳۶۰ درجه مجزا یا ماژولار قابلیت سوار شدن بر روی گوشی های هوشمند با ضخامت ۷٫۶ میلی متر را دارد و قدرت عکاسی این دوربین نیز ۱۶ مگا پیکسل است. قدرت دوربین ۳۶۰ درجه کمپانی چینی از Samsung Gear 360 نیز بیشتر است.

 دوربین ۳۶۰ درجه به گوشی‌های هوشمند می‌آید

گوشی های هوشمندی که از طرف کمپانی ProTruly معرفی و عرضه می شود کمی با گوشی های هوشمند معمولی متفاوت است و دارای ظاهری نامتعارف است. ضخامت این گوشی هوشمند مانند بسیاری از گوشی های هوشمند بازار معمولی است ولی طول این گوشی هوشمند کمی از نمونه های متداول بلند تر است و این بلندی نیز به خاطر قرار گرفتن دوربین ۳۶۰ درجه در قسمت بالایی گوشی هوشمند است.

 دوربین ۳۶۰ درجه به گوشی‌های هوشمند می‌آید

البته طراحی لنز ماژولار به صورتی است که در حین تماس گرفتن و قرار دادن گوشی هوشمند در کنار گوش مشکلی برای کاربر ایجاد نشود ولی هنوز جزئیاتی در رابطه با گوشی هوشمند با دوربین ۳۶۰ درجه منتشر نشده است.

کیفیت دوربین ۳۶۰ درجه،۱۶ مگاپیکسل واقعی است و دارای کیفیت بسیاری خوبی است و به راحتی دوربین آیفون ها را نیز پشت سر می گذارد، هم چنین این دوربین قابلیت فیلم برداری ۴K را نیز دارد.

 دوربین ۳۶۰ درجه به گوشی‌های هوشمند می‌آید

شرکت های بسیاری مانند سونی و المپیوس در زمینه تولید لنز و سنسور برای گوشی های هوشمند فعالیت کرده اند و این کمپانی ها دوربین های دوگانه بسیار زیادی تولید و پردازش کرده اند، شاید قدمت HT Optical به اندازه سونی نباشد ولی این کمپانی نیز در نوع خود توانسته تاکنون در بسیاری از زمینه ها تجربیات موفقیت آمیزی داشته باشد که یک نمونه بارز این تجربه، دوربین ۳۶۰ درجه است. بسیاری از وب سایت ها کیفیت لنز ۳۶۰ درجه را با لنز به کار رفته در سری Moto Z که کمپانی معتبر هاسلبلاد آن را تولید کرده، مقایسه کرده اند.

 دوربین ۳۶۰ درجه به گوشی‌های هوشمند می‌آید

خبرهایی مبنی بر عرضه گوشی هوشمند کمپانی ProTruly در دو ورژن، با لنز ماژولار و بدون لنز ماژولار، شنیده شده است که هنوز کمپانی صحت آن را تائید نکرده است.
  • mahfuz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی